Au Pair i New York?

Har funderat mycket nu på senaste tiden, i fall jag vill dra iväg som Au Pair i New York (Manhattan) efter studenten. Vet ju ändå inte vad jag vill bli, och jag ÄLSKAR engelsktalande länder, så why not? Det ända är väll den har oron om man kommer trivas, hamna i en bra familj, och sen kommer ju saknaden efter vänner och familj vara helt sjuk! Men man överlever nog :) I hope.. Nej, men skämt å sido! Skulle vara världens upplevelse! Att få bo, leva, arbeta, och bara VARA I NEW YORK! Fatta grejen liksom. Helt underbart! Har dock också Au Pair i London i tankarna, men jag drar mig nog lite mer åt New York.
Kanske borde boka en resa till New York nästa höst bara för att se vad man själv har för uppfattning av staden in real life. Det ser nog inte ut som det gör på film ;) Hahaha. Som ni förstår är jag lite splittrad i tanken vad gäller detta, men vafan, det är 1 och ett halvt år klvar till studenten, så jag har lite tid att tänka och bestämma mig! :P 
Hello lovely views.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0