Big Brother & Kaffe 11.28

God Morgon! Mår mycke bättre i dag! Ingen feber, och halsen börjar ge sig! Dock ingen skola idag eftersom jag hade feber i går. Vill inte bli sjuk igen. :)
Jus nu sitter jag i alla fall med en kopp kaffe och kollar Big Brother! Himla underbar morgon syssla faktiskt! Efter BB blir det att fixa rummet och plugga lite! Har grymt med energi efter kaffet så ska nog gå ganska fort! Hinner nog sola också innan jag drar ner mot Cassels för lite kvälls jobb! Har lovat dem att jag ska hjälpa till, så ville inte ringa och säga nej i sista minuten! Blir nog bara 2 timmars jobb så blir nog inte sjukare av det!
Nu är snart reklamen slut, så got to go!
Ha det fint! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0