Körlektion, mys på bryggan, 18 år, The square, Sticky Fingers och Grillkväll!

OjjOjj vilken vecka jag har haft! Hel underbar! Började med att träffa Louise i måndags för sol och snack! På tisdagen blev det först körlektion och sen till att träffa en fin gammal vän, Hanna. En av de underbaraste människor jag känner! :) Onsdag = 18 bast! Helt grymt! Firades med god mat, tårta och paket innan jag och Amanda drgo ner till stan för att ta en cider på The square, mötte även upp Louise då! Helt underbar dag/Kväll! Torsdagen var man uppe med tuppen och satt på trafikskolan klockan 8.20 för Riskettan! Sjukt underbart att ha den gjord! Sen blev det lunch med amanda, och senare fika på espresso house i gbg där Nathalie hängde på, innan vi drog vidare till sticky fingers där vi mötte Linnea och hennes vänner! Helt galen kväll men oj va roligt vi hade! Dansade så att fötterna gjorde ont, hehe :)
Fredagen tillbringades i solen med körteoriboken! Senare blev det en powerwalk och grilling hos Louise! Mysigt!

Har haft en sån himla bra vecka att jag knappt tror att det är sant! Full-rulle hela tiden, och massor med skratt!
Nu sitter jag dock på jobbet och firar påsk! Trevligt värre! Senare ikväll blir det mys med Amanda gumman som också jobbar hel helg!
Nu ska jag dock sopa ur shoppen! Ha det fint! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0