16.3

Små barnen springer förbi, stressade föräldrar springer efter skrikandes: Vart ska du?! Barnen skrattar och springer fortare! Det är min utsikt dagarna i ända! Men det är väll så när man är granne med Barnens värld. Tur för mig att jag älskar små knoddar! Skulle gärna vilja ha 3-4 stycken själv när jag blir äldre. :)
Nog om det, Slutar om ca: 20 minuter så ska snart sopa ur shopen, vika handukarna, räkna kassan osv. Sen väntar en promenix hem!
Lördags kvällen spenderas hemma med Gäster, innan jag bänkarmig framför TV-soffan med Melodifestivalen. Avskyr det jäkla programet egentligen, men har inget bättre för mig!
Hoppas ni får en fin Lördags kväll!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är fanimej det bästa som finns! <3

2011-02-06 @ 00:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0