Fuck this day!

Yes, halva dagen har gått, och fy fan säger jag bara.
Tillbringade hela förmiddagen genom att bli utskälld av en förbannad kund via telefon. Känns såå bra. Men han hade kanske en dålig dag, eller något. Så så äré! Längtar bara hem till mig säng, en stor påse godis och en halv dålig romantisk komedi ifrån the good old days. Så får det nog bli i kväll! Under utskällningen blev dock ännu mer sugen att flytta långt bort, typ England. Åh England! Dit ska jag! Sen om det är på semester, jobb, eller annat spelar ingen roll! DIT SKA JAG! 
Btw så gick det förbi 3 engelsmän förut. Awesome! Satt verkligen och njöt när jag hörde deras underbara språk och charmiga dialekt. :)

Nåja, vad vore en bal på slottet?

Nu ska jag dock arbeta vidare! Ha en fin fortättning denna söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0