På jobbet 17.21

Sitter på jobbet denna måndags kväll, och det är otroligt lugnt här idag. Ganska skönt faktiskt. Är inne i ett "Chill-Mode". Längtar dock hem till soffan igen. Har så jäkla ont i axlar och nacke, och det sätter ju säg verkligen i huvudet på mig. Går runt och är alldeles yr, illamående och med huvudvärk. Inte kul! Beror nog på all stress. Har bett Amanda om en Massage i veckan, så hoppas hoppas!
I morgon är det Tisdag vilket betyder att jag har en lektion! UNDEBART!
Efter skolan blir det gymmet med mamma innan jag drar hem och pluggar innan jag träffar Amanda för tjöt, kortspel och musik. Ganska ok tisdag faktiskt! :)
Nu ska jag jobba vidare!
Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0