2011 baby!

2011!! CAN'T BELIEVE IT! Detta ska bli mitt år. Jag ska bara vara jag, och njuta av det! Cause' I'M FREAKIN AWESOME! Har börjat pressa in positiva tankar i mitt huvud, le när jag ser mig i spegeln, och njuta av livet!
Tackar och bockar till Egoboost för alla tipsen!
Bara för att jag är på Super humör, så tänkte jag sno min vän Amandas ide och skriva en lista om vad som händer 2011!
.
◊ Alla brudarna blir 18!
◊ FYLLER 18!!
◊ Klackarna i taket varje helg! ;)
◊ TAR KÖRKORT!!
◊ Tatuera mig!
◊ Många goingar tar studenten!
◊ A&L student + Bal!
◊ Syster slutar 9:an! 
◊ Slutar 2:an!
◊ Rohdos 2 veckor!
◊ LONDON!
◊ Börjar 3:an!
◊ ...
◊ ...
.
And the rest is still unwritten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0