LISTA '10

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Njaa.. Inte direkt.

Har du några nyårslöften?

Typ det gamla vanliga! Träna 5 dagar i veckan, städa rummet oftare, spara pengar m.m. :)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

nix!

Vilka länder besökte du?

Teneriffa...

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

5 juni!

 Vad var din största framgång 2010?

Jaduu.. Jag har nog vågat pressa mig själv lite extra tror jag mest på jobbet, samt på hästryggen!

Största misstaget?

Nja, inget jag kommer i håg iaf!

Bästa köpet?

Allt? :P

Vad spenderade du mest pengar på?

Kaffe!

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Träffa nya människor!!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

All musik! Dock mest oskar linnros låtarna!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Både och.. Blir alltid deprimerad på hösten/vintern :P

Vad önskar du att du gjort mer?

Tränat ;)

Favoritprogram på TV

TRUE BLOOD!

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Gick i skolan, käkade middag med la familia, osv :)

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Avslappnad, lite rock inspirerad. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0