MY DOG

Igår var jag på My dog med Amanda, och det var såå kul! Är ju helt sjukt galen i hundar! Ska ha flera stycken när jag blir gammal och grå. ;)
Igår såg vi bland annat den finaste hund rasen någonsin, nämligen den Irländska varghunden. Så galet maffig hund! Visste ni att det är världens största ras?
En annan ras jag alltid varit intresserad av är Grand Danois. Dom e så häftiga! Och världens mys hund! Tror inte att Grand danois är medvetna om att dom kan väga upp till 90 kg. Men va vet ja! Kan vara mysigt med en sån i knät!
PIC:
 
Den första bilden är av en Valp, medans den andra är en fullvuxen hund.

 

Håll med om att de är riktiga goingar?
Känner mig som ett barn på julafton när jag är i bland hundar, pratar om dom eller bara kollar bilder!
I'm what you can call a geek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0