Säger bara Beatles

God morgon goingar! tänkte starta dagens första inlägg med att Beatles är freakin' awesome! Lyssnar på underbara Here comes the sun, och njuter av varje sekund av den underbara låten! Från något underbart till något awesome, Amanda gumman kommer hem på Måndag!! Hon åkte någon dag innan jag kom hem ifrån Rohdos, så har inte träffats på en hel månad!?! Så det ska bli riktigt (kors i taket) gott att få krama bästa vännen i världen igen! Miss u hun!
Nu ska jag dock göra mig redo för jobb 12 - 18. Varför vara ledig när du kan jobba känner jag. Men det är bara en vecka kvar till 4 hela veckor frihet!
Puss på det!

Here comes the sun, here comes the sun, 
and I say it's all right 

Little darling, it's been a long cold lonely winter 
Little darling, it feels like years since it's been here 
Here comes the sun, here comes the sun 
and I say it's all right
Little darling, the smiles returning to the faces 
Little darling, it seems like years since it's been here 
Here comes the sun, here comes the sun 
and I say it's all right

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0