10-19

Sitter just nu på jobbet och mår sådär. Är trötter och oturen jag haft i snart tre veckor fortsätter. Visst det finns värre saker, men vafan.Har spilt allt jag druckit och ätit denna veckan. Men i morse när jag cyklade till jobbet tog nog priset.´Satt på min egen cykel (tyvär) och slog knäna i hakan för att den är så fruktansvärt liten, punka på däcken var det självklart. Tog typ 10 minuter och cykla ner för brantaste backen i stan, brukar ta typ 1 minut, menmen. Inte nog med det så kan man inte växla på cykelfan heller. Kan ha 1 och 2. Trampar och trampar. Kommer ingen stans. Gillar att trampa i nerförsbacke men det kan jag icke. Kan och kan, men vill inte att benen ska gå i 120. Sist men inte mins skulle jag svänga in på parkeringen på jobbet och då, svänger styret, I N T E hjulet. fasen. Tur då att cykeln inte går fortare än typ 2 km i timmen..
Menmen! Kom i tid till jobbet, och ska strax städa shoppen!
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0