365 dagar senare...

För ett år sedan var jag arbetslös..
..Jag var mullig...
..Var bara 17 bast..
..var jag inte lycklig..
..kände jag mig ensam..
..visste jag inte vem jag var..
..Pratade knappt med min syster..
..jag levde i en svart och vit box..

Idag har jag 2 jobb..
..Har gått ner 8 kilo...
..Är 18 vårar..
..Är lyckligast i världen..
..Jag känner mig älskad...
..Jag vet vem jag är...
...umgås jag med min syster..
..och jag är på väg ut ur min box.

Det är sjukt hur mycket som kan förändras på 365 dagar! En sak har jag lärt mig på dessa dagar är att man måste våga för att vinna! Man måste lita på människor, och släppa mini polisens skrik i mitt huvud. Bättre att ha älskat och blivit sårad, än att aldrig älska någon för att slippa bli sårad!
Puss på det!


Be true, Be you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0