HÅRSNACK

Då tänkte jag slänga upp ett tips om världens bästa Repair produkt för skadat eller slitet hår! Jag använder den då och då, men det blir oftare på sommaren då solen tar på håret.

Produkten är från KMS och heter Moisterrepair revival creme! Den på salongen jag jobbarpå kostar den 225 kronor, och det är den värd! Mitt hår blir extremt mjukt, fräscht och der ser framför allt friskt ut! Älskar den! Då undrar ni säker vad den är bra för? Jo den hjälper håret att behålla sin fuktbalans, hjälper till att reda ut håret från trassel, den kontrollerar även flygigt hår! Detta är en leave-in creme som man tar efter man har duschat, sen låter man den sitta till man duschar nästa gång!
PIC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0