Lång dag.. LÅNG KLÄNNING?!

Hjälp. Sitter utanfär min box (klädmässigt) på stationen i KBA och vet inte vad jag ska ta mig till. Känner mig inte riktigt som mig själv. Har lila hörlurar också.. Men det är l bra att bredda min stil! Klänningen är dock svart, så lite min stil är det! Plus att min jeans jacka är lite 80 tals inspirerad i tvätten får mig att må bättre! Men om man ska skippa "långklänning" saken, Så är det en lång (men rolig) dag! Börjar med skolavslutning, japp, jag får sommarlov idag! ( dock försov jag mig, men vem bry sig?) sen blir det snabbis till stan för student fix, innan jag drar till varberg för student! Senare blir det att testa gummans bal frill, innan jag (till slut) drar till göteborg för en öl eller två och Ringo star på atora scen på liseberg! Kan inte fatta att jag ska se en Beatles medlem live!! Är super lycklig! Det var nog almt jag hade att säga för mig! Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0