UPDATE

Då var det dags för första uppdateringen på hundra år eller nått. Har nämligen inte haft tid då det är så sjukt mycket att göra... Men nu är det över (nästan) och jag hade tänkt om den bästa torsdagen och fredagen i mitt liv! Är nu redo? Nu kär vi!

Började torsdagen med shopping och glassätande med syster min! Hade det riktigt trevligt och fick med mig en långklänning ifrån Gina Tricot! Nöjd! :) Sen blev det stress hem, byta om, sminka mig och dra in till Göteborg igen! Denna gången var det dax att dra till Sticky Fingers med Nathalie och Tipex! Hade det riktigt trevligt, snackade med folk och dansade! Sedan träffade vi några goa gubbar (inte gubbar gubbar, dom va typ 20 år) och drog vidare till Rockbaren och satt där tills det stängde! Gjorde inte speciellt mycket, men ändå var det en av de bästakvällarna asså! Skrattade, tjötade. käkade, ah, hade trevligt helt enkelt! Landade sedan hemma hos Alex runt halv 5, och sov en timma innan jag vaknade igen kvart i 6. Käkade frukost och tjötade med Alex till klockan 9 och då drog jag hem och la mig i solen med Louise! Fasne vad varmt det var igår! Helt underbart!

På kvällen drog jag med Emilia till The Square för en öl eller två. Drog sedan hem till henne för musik och snack!
Hade ännu en trevligt kväll alltså!

Måste jag tillägga att jag idag mår som jag förtjänar? Det gör jag! Ingen bakfylla, men trött som en gaalning sitter jag nu på jobbet och funderar starkt på en Islatte från Espresso House..

Nu blir det dock att städa shoppen!
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0