Aouch

God ... Ne förresten Morgon! Det är inget gott med denna morgonen. Trillade av häst jäveln i går och i morse när jag skulle upp kunde jag inte komma upp. Mina nackmuskler vill inte samarbeta! Har förmodligen bara en sträckning men ontsomfan gör det. Trodde i går att jag fått en enkel hjärnskakning då allt runt bara snurrade. Mådde fasen illa när jag gick fort, hehe. Nu mår huvudet bättre, fortfarande snurrigt när jag står upp, men så är det! Imorgon blir det skola iaf, får knapra i mig en värktablett eller två bara. Haha :) Nu ska jag ta en powernap och hoppas de känns bättre när jag vaknat! Haa deet braa!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men lilla vænnen!!! Usch då....men du skadade dig ingen annanstans??? Du hade inte hjærnskakning va?? Åh, snart ses vi igen!! :D Hopaps du mår bættre snart iaf :) tænker på dig <3

2011-03-24 @ 14:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0