I'm alive

Tjena! Tänkte bara kika in här och berätta att jag lever. Har under senaste tiden inte haft tid/ork att blogga... Resultatet av all stress? Börjar bli sjuk.. Fasen också. Men det är väll bara att hoppa i säng tidigt i ikväll så jag orkar hela veckan full av körlektioner, plugg, träning och hästar! Tur som bara den att jag ÄLSKAR mitt liv! Kanske låter extremt självsäkert, men jag gör faktiskt det! Har bra människor runt mig i skolan och på jobbet. Älskar att jobba, plugga, hålla på med hästar och framför allt träna. Full rulle är mitt motto. Utan mycket att göra är jag på stand by läge hela dagarna.
Nu ska jag gå upp och slänga i mig en drick yoghurt innan jag svimmar av hunger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0