INSPIRERAD

Helt galet vad jag är inspirerad just nu! Känns som att allt ät möjligt på något sätt. Har galet mycket i skolan i veckan men jag känner på mig att det kommer gå bra. Känner också på mig att jag kommer klara av allt just nu. Ska framför allt lägga energi på att förändra min livsstil. Känner att jag måste uppdatera mig själv lite. Bli Helena 2.0 istället för Helena 1.4. Har liksom gått i koma nu under vintern då jag i stort sätt bara ätit, sovit och pluggat. Roligt liv. Men det blir lätt så på vintern. Tappar liksom orken och lusten att leva. Men now i'ts back, and stronger then ever!! Känns så jäkla bra med inspiratio. Det har jag behövt länge!
Bara för att jag är så inspirerad ska jag plugga! Ha det!

Kommentarer
Postat av: hanna

I want some of that!!!! GIVE ME!

Får jag fråga vart inspirationskällan kommer ifrån? Tips? :))) Ses snart också??!! Loooove <3

2011-03-21 @ 21:27:51
URL: http://hannasupertramp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0