Summer feeling

Åh vad jag vill ha sommar! Sitter inne på H&Ms hemsida och kollar in lång klänningarna och kavajer. ÅH! Fasen att man är pank för tillfället! Har varit en sån där månad när lönen måste gå till "nödvändiga" saker och det är ju bra, men oj så tråkigt! Enda plaggen jag inhandlat är ett par ljusa chinos och en underbar t-Shirt ifrån H&M.
Nu ska jag slänga upp mina favoriter till sommaren!
Först ut är den ljusa kavajen!! Vill ha en ljus beige och en vit. Har inte hittat någon vit som jag fastnat för än, men det kommer la! Är ju en sådan brud som älskar kavajer! Har för tillfället 8 kavajer hemma. Dom flesta i svart dock, så en ljusare färg kommer inte skada!
Lång klänningar, Lång klänningar, Lång klänningar. Kan inte få nog av lång klänningar!! Favoriten är för tillfället den underbara blåa högst upp!
Kolla in skorna! Just got to love em'! Behöver inte säga mer än så tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0